Strojevi zagrebačke “Hidroelektre Niskogradnje” u četvrtak su bili na 430. metru tunela Sv. Ilija u dubini Biokova, ali uz glavnu cijev tunela prije nekoliko dana počeli su radovi i na probijanju servisne cijevi koja je, kako nam je rekao glavni inženjer koordinator u ime Hrvatskih autocesta Darko Šošić, manjeg profila i služit će jedino za vatrogasce te ostale službe koje će raditi na održavanju tunela.Hrvatske autoceste gradnju tunela povjerili su “Konstruktoru” koji će tunel bušiti s južne strane, te “Hidroelektri”, a investicija bez PDV-a iznosi 313 milijuna kuna. - Svi radovi napreduju predviđenom dinamikom, tunel Sv. Ilija dug 4050 metara bit će gotov u lipnju 2010. godine – rekao nam je Šošić. Radnici “Hidroelektre” zadovoljno ističu kako za sada nema nikakvih problema što se tiče radova u tunelu. Tvrdac kamen bez kaverni kao da je spremno dočekao radnike.
- Izgleda da se i Biokovu žuri da što prije ova njegova sjeverna strana ugleda more – kroz šalu će radnici. Usporedo s gradnjom tunela teku i radovi na prilaznim cestama koje vode prema tunelu od čvora Zagvozd i autoceste. Na dva zabiokovska podsektora autoceste, Šestanovac-Zagvozd te Zagvozd-Ravča u dužini od 37 kilometara, već se presvlače asfaltni slojevi.
Dalmatina bi kroz Zabiokovlje trebala biti predana na korištenje u prosincu ove godine. Investiciju tešku 1,481 milijardu kuna bez PDV-a, investitor HAC povjerio je na gradnju hrvatskom građevinskom konzorciju “Vijaduktu”, “Konstruktoru”, “Hidroelektri”, “Ingri”, “Strabagu” i “Osijek Koteksu”.
Vijest objavila: Slobodna Dalmacija
Nema komentara:
Objavi komentar