srijeda, studenoga 14, 2007

Komentar našeg čitaoca o tunelu

Ne vidim razloga zašto je uklonjen moj komentar o tunelu iz ove knjige gostiju. Sve što sam rekao je bila istina. Osobno sam se uvjerio da su strojevi otišli jer sam bio ispred samog portala, ostao je samo valjak i još neki. Neznam zašto su ih odvezli i možda to neće utjecati na gradnju tunela ali ne treba zato brisati komentare jer ja nisam ništa izmišlja a to se odnosi i na komentar radnika Hidroelektre da je tunel samo predizborni trik. Pozdrav i da znate ja nisam protiv tunela, dapače niko sritniji od mene!!!

Odgovor urednika
Ispričavamo se zbog greške.Doista nije bila namjera da se briše komentar,jer se oko toga dogovaramo.Urednik koji je bio zadužen da prati knjigu gostiju slučajno je izbrisao.Nadam se da će te uvažiti ispriku.

Nema komentara: