petak, svibnja 25, 2007

Zagvožđani nastupili na utrci za Međugorje

U maratonskoj utrci učestovala su dvojica Zagvožđana. Naš suradnik Goran Lišnjić-Goce i Željko Brnas. Oba su profesionalni vojnici HV.Ovdje donosimo zapis našeg Gorana o toj utrci.Više fotografija nalazi se desno u foto galeriji.
Dakle 19. 05 u 09 00h su istovremeno krenuli maraton iz Gruda i utrka na 15km iz Ljubuškoga. Znak za početak utrke na 15 km iz Ljubuškog na kojoj sam i sam bio, dao je Antimon izVečernje škole. Bilo nas je na startu negdje oko 70 zanimljivo je to što sam naletio na našeg Željka Brnasa. Veli mi da uskoro ide u Afganistan pa je ovo ujedno i nakana da ga Gospe čuva. Dobro smo krenuli i odma smo se probili među prvih 10 tempo je bio dosta dobar. Ja i Željko smo većinu puta zajedno trčali. Negdje oko 7 km on me prestigao i lagano mi počeo bježati nedvojbeno je u odličnoj formi. Na cilj sam stigao za sat vremena ali službeni rezultati trenutno još nisu gotovi. Željko je stigao prije mene nekih 2 min mislim da smo zauzeli 7 i 8 mjesto. Mogu reći da sam zadovoljan jer mi je ovo trening utrka za buduća triatlonska natjecanja.Pobjednik u muškoj konkurenciji je Đuro Kodžo sa rezultatom 2 sata 55 min. 41 sek i kod žena LidijaRajčić sa rezultatom 2 sata 55 min 09 sek.Moram naglasiti organizacija dobra, hrana odlična i smještaj za trkače vrhunski.Nadam se da će dogodine biti više sportaša iz našeg Zagvozda čak i neka ekipa.
Goran Lišnjić Goce

Nema komentara: