petak, ožujka 23, 2007


Jole dobio curicu


Splitski pjevač(rodom iz Zagvozda) već se deset dana, otkako je postao otac, ne odvaja od supruge i kćeri, čije rođenje ga je natjeralo da prvi put u sedam godina ode na - odmorNaša Iva je pravo žensko: mila je i mirna, pa čak i kad je gladna, ne plače glasno već zvuči poput umiljate mačkice. A posebno voli kad je se primi za ručicu: onda zna da je netko uz nju i odmah se umiri - raznježeno priča Joško Čagalj Jole, splitski pjevač koji je 23. listopada prvi put postao otac. Otkako mu je supruga Ana rodila kćerkicu, 34-godišnjem Joli ne silazi osmijeh s lica: svoju Malu Ivu, kako je od prvog dana odmila svi zovu, najradije on uspavljuje, s njom se igra na trosjedu u dnevnoj sobi, a malenoj je u proteklih desetak dana otpjevao sve svoje hitove. - No, još je nisam uzeo u ruke, niti sam joj promijenio pelene, premda sam teoretski sve svladao iz knjiga i priručnika o roditeljstvu, koje je moja supruga nabavila čim je doznala da je trudna. Tako je sićušna da mi se čini kako bih je mogao povrijediti ako je prejako uhvatim. Doduše, sada već teži 3500 grama, a rodila se s nešto više od tri kilograma i bila je duga 49 centimetara. Tatina mrvica! - govori Jole, koji nije prisustvovao porođaju, a zbog obveza nije mogao odlaziti ni na predavanja za buduće roditelje, što je uvjet da tata uđe u rađaonicu. No, njegova supruga, kaže, ionako nije htjela da on paničari pokraj nje. Svoju je Anu rano ujutro dovezao u bolnicu te nervozu liječio u obližnjem kafiću i kod prijatelja.- Imala sam lagan i kratak porođaj. Jole me u rodilište dovezao malo prije osam sati, a Iva je na svijet došla oko 10.30 - kaže 25-godišnja Ana, koja je odmah suprugu javila da su dobili kćer jer je znala da će ga to silno obradovati. Spol djeteta, naime, nisu željeli znati unaprijed, no Jole se potajno nadao kćeri. Maloj Ivi tata je nadjenuo ime, po njezinoj baki Ivi Čagalj. U njegovoj obitelji to je tradicija, tvrdi Jole, da se prvo unuče zove po "didu ili babi". No, i drugi će djed i baka, Anini roditelji Predrag i Anka Bilić, doći na red.- Volio bih imati četvero djece. I ja sam iz velike obitelji te se sa svoja dva mlađa brata odlično slažem. Svi kažu da Iva nalikuje na mene, da ima moje male uši i nos, no meni je ona baš svoja. Lijepa kao svaka mala princeza - raznježeno zaključuje sretni tata, koji je od Ivina rođenja uveo strogu zabranu pušenja u kući te je prvi put u posljednjih sedam godina uzeo tjedan dana odmora od pozornice. - Morao bih otići u Pulu, gdje u studiju Livija Morožina snimam dvije pjesme za film Dejana Aćimovića "Moram spavati anđele". No, teško mi se i na taj jedan dan odvojiti od svog malog anđela. Zbog nje sam odustao od nekih nastupa u budućnosti i odgodio svoju australsku turneju. Iva je, naime, na svijet došla desetak dana prije. Znala je koliko joj se njezin tata raduje pa se malo požurila.
Priredio:Goran Lišnjić

Nema komentara: